Calendar42 dubbele winnaar bij EuroCloud NL

De best business case private sector en de publieksprijs van de EuroCloud Nederland awards gingen naar Calendar42

EuroCloud Nederland heeft voor de vijfde keer de jaarlijkse EuroCloud Awards uitgereikt. De jury heeft uit de ongeveer vijftien inzendingen een selectie gemaakt van de bedrijven die hun inzending konden verdedigen. De feestelijke ceremonie vond plaats in de fraaie conferentieruimte van Capgemini in Utrecht. De winnaars dingen mee naar de EuroCloud Europe Award verkiezing die tijdens de EuroCloud Conference (Barcelona, 7–8 oktober) wordt gehouden.

Best Business Case Private Sector: Calendar42

Winnaar Capgemini Publieksaward: Calendar42

Overig prijswinnaars:

Winnaar Best Business Case Publieke sector: iReckon/Microsoft met een voor de gemeente Breda ontwikkeld watermanagement-game en -systeem

Winnaar Best Cloud Product: AntTail met een end-to-end kwaliteitssysteem voor de supply chain in de farmaceutische sector, in gebruik bij MSD

Winnaar Best Cloud Start-up: Mochadocs contractmanagement cloud service

De jury bestond uit voorzitter Richard Nijhoff (VP B2B Innovation bij Liberty Global), Paul Kerseboom (onder meer Cloud Platform Services country lead NL bij Capgemini), Peter Vermeulen (oprichter en eigenaar van Pb7 Research), Robbert Hoeffnagel (hoofdredacteur CloudWorks), Hans Timmerman (bestuurslid EuroCloud Nederland en CTO EMC Nederland) en Jan Aleman (bestuurslid EuroCloud Nederland en CEO Servoy).

Over Calendar42

Calendar42 is a technology company founded in 2011 as a spinoff from the Delft University of Technology

We build a state of the art & reliable software platform with the ambitious goal of making planning obsolete. Our solutions are simple, starting from the needs of the end user and based on social self-regulation.